Вітаю.
На жаль давно на форум не заходив, а тут таке цікаве.
Хочу сказати дуже коротко: той технагляд який ніде не числиться і в той же час, і особливо, не числиться у Замовника, і навіть немає якогось там договору з замовником - то значить що "то не технайгляд" на даному об'єкті, тобто на об'єкті Замовника він не має права вести свою діяльність, а тим більше бути зареєстрованим по декларації/дозволу, тощо. Тут питання до ДАБІ: а як його пропустили?, але це окрема тема.
Що порушили - а той же порядок №903, а саме пункт 2 де чітко говориться що технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник).
Інспектор правий, адже на технагляда мав би бути наказ про призначення технічного нагляду виданий замовником, але не зовсім зрозумілим було те що технагляд ніде не рахується, а інспектор чомусь вирішив, як Ви пишете "на думку" що технагляд працює у штаті виконавця. Напевно йому (інспектору) під час перевірки щось не те що треба підсунули.
А от усе інше правда і штраф на замовника в такому випадку, то якщо я не помиляюся, 96 мінімальних заробітних плат!!!
Особисто моя думка: постанова 903 вдала і міняти її не потрібно, там нічого, а ні додати, а ні видалити, хоча один пунктик в кінці "7)" говорить про якісь "ІНШІ" фукції, а під це можна приплести все що завгодно, навіть охорону праці та ще щось, що замовник може навішати технагляду внутрішньою посадовою інструкцією.
А те, щодо кому писати - та кому б не писали, толку не буде і якщо дійде до суду, особисто я думаю, що суд буде на боці інспекції, ну хоча б за формальним признаком!!!