office@stroytehnadzor.com.ua stroytehnadzor.ua@gmail.com
Форум

Необходимость лицензии на устройство бетонного пола.

Татьяна :
Добрый день! Возникла ситуация на выведенном в эксплуатацию объекте: Заказчик хочет новый бетонный пол, а юр отдел утверждает что на выполнение этих работ необходима лицензия. Проблема в том, что есть проверенный подрядчик, который работает на данном объекте уже несколько лет, но у него нет лицензии.
0
0
3 дней назад
#1
Ответить Цитировать
rost :
У Вас ремонтні роботи, чи будівельні (там є нюанси)...!?
Обєкт будівництва має клас наслідків СС1, СС2 чи СС3....!?
Пані Таня, а Ви задайте питання юрікам - який нормативний документ зобовязує виконавцю мати ліцензію для виконання робіт щодо влаштування "бетонної" підлоги (чи окремого виду "будівельних" робіт, які виконує підрядник)...
Вашому замовнику треба бетонна "підлога", чи ліцензія....!?
Там маса варіантів було, як обійти ліцензію.....
Яка задача Ваших юристів - допомогти замовнику з бетонною "підлогою", чи задовбати виконавця...!?
На 100% не скажу, як зараз..., але доводжу до Вашого відома наступне:
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 березня 2020 р. № 219
ПЕРЕЛІК
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396 “Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури” (Офіційний вісник України, 2007 р., № 94, ст. 3441).
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2008 р. № 94 “Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 16, ст. 410).
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 р. № 941 “Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві” (Офіційний вісник України, 2008 р., № 82, ст. 2766).
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 551 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 40, ст. 1645).
5. Пункт 23 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 2011 р. № 849 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 61, ст. 2435).
6. Пункт 2 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 р. № 43 “Про відновлення дії постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396 та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” (Офіційний вісник України, 2012 р., № 8, ст. 297).
7. Пункт 2 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2012 р. № 148 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 16, ст. 592).
8. Пункт 18 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2013 р. № 233 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 28, ст. 955).
9. Постанова Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 р. № 7 “Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 7, ст. 201).
10. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 р. № 983 “Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури” (Офіційний вісник України, 2015 р., № 96, ст. 3297).
11. Постанова Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 238 “Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури” (Офіційний вісник України, 2017 р., № 33, ст. 1027).
12. Постанова Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 402 “Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури” (Офіційний вісник України, 2017 р., № 49, ст. 1523).
13. Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 “Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 28, ст. 1130).
14. Постанова Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 401 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256” (Офіційний вісник України, 2017 р., № 49, ст. 1522).

18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду».
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №218 ліквідована Державна архітектурно-будівельна інспекція та утворено центральний орган виконавчої влади – Державна сервісна служба містобудування України.
Постановою Кабінету Міністрів України №219 від 13 березня 2020 року утворено два центральних органи виконавчої влади: Державну інспекцію містобудування України (ДІМУ) і Державне агентство з технічного регулювання у містобудуванні України.
Також зазначеною Постановою Кабінету Міністрів України скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві».
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)».
  • та ще низьку Постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Крім цього, Постановою Кабінету Міністрів України №219 також внесено зміни до Положення про Міністерстві розвитку громад і територій України (затверджене Положенням Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 року №197), згідно з яким тепер Мінрегіон приймає рішення про призупинення, поновлення дії та анулювання ліцензій.
⭕️ З цього випливає, що з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою. Питання про призупинення, поновлення дії та анулювання ліцензій віднесено до повноважень Мінрегіону!
 
0
0
3 дней назад
#2
Ответить Цитировать
Татьяна :
Добрий день! Дякую за відповідь.

До введення обєкту в експлуатацію це була категорія СС-2.

Щодо втрати чинності юристи в курсі. Але тепер у них позиція що якщо обєкт будівництва був СС-2, то він і є СС-2, тому взагалі на всі роботи потрібна ліцензія ((

В юр відділу задача щоб все  було в межах закону. Якщо склалася така ситуація, то самі розумієте - без коментарів.




 
0
0
1 дней назад
#3
Ответить Цитировать
rost :
Проект на "бетонну підлогу є" ...!?
Якщо є - то там має бути розрахунок класу наслідків...
99,99999%, що на "бетонну підлогу" не буде ні СС2, ні СС3, а максимум СС1...
Відповідно до розрахунку визначення класу наслідків розрахунок буде виконуватися не на обєкт(будівлю/споруду) в цілому, а на відповідний вид робіт з відповідним обсягом, що і буде обєктом будівництва - "бетонна підлога" - тобто то буде окрема частина колишнього вашого обєкту будівництва, який колись був в цілому з класом наслідків СС2 чи СС3...., а зараз у вас обєкт будівництва - "бетонна підлга"...., тобто - локальна частина колишнього обєкту СС2 чи СС3.... 
Нормальний проектувальник, коли проектуватиме вашу "бетонну підлогу" повинен зробити розрахунок класу наслідків на даний вид робіт(обєкт будівництва, який не завжди будівля в цілому...., обєктом будівництва може бути і окрема частина будівлі/споруди....) 
0
0
вчера
09:57
#4
Ответить Цитировать
rost :
Добрий день! Дякую за відповідь.

До введення обєкту в експлуатацію це була категорія СС-2.

Щодо втрати чинності юристи в курсі. Але тепер у них позиція що якщо обєкт будівництва був СС-2, то він і є СС-2, тому взагалі на всі роботи потрібна ліцензія ((

В юр відділу задача щоб все  було в межах закону. Якщо склалася така ситуація, то самі розумієте - без коментарів.
 
ВАШІ ЮРИСТИ НЕ РОЗУМІЮТЬ ВИЗНАЧЕННЯ, ЩО ТАКЕ КЛАС НАСЛІДКІВ ОБЄКТУ БУДІВНИЦТВА І ПУТАЮТЬ ЙОГО З БУДІВЛЬОЮ/СПОРУДОЮ, ЯКА ДАВНИМ ДАВНО ВВЕДЕННА В ЕКСПЛУАТАЦІЮ І, ЯКА ВЖЕ НЕ Є ОБЄКТОМ БУДІВНИЦТВА, У ВАС ОБЄКТ БУДІВНИЦТВА - ТО ОКРЕМА/ЛОКАЛЬНА ЧАСТИНА БУДІВЛІ/СПОРУДИ, САМЕ НА ТУ ЛОКАЛЬНУ ЧАСТИНУ  І ТРЕБА РОБИТИ РОЗРАХУНОК КЛАСУ НАСЛІДКІВ....
0
0
вчера
10:03
#5
Ответить Цитировать
Татьяна :
Добрий день! Дякую за відповідь.

До введення обєкту в експлуатацію це була категорія СС-2.

Щодо втрати чинності юристи в курсі. Але тепер у них позиція що якщо обєкт будівництва був СС-2, то він і є СС-2, тому взагалі на всі роботи потрібна ліцензія ((

В юр відділу задача щоб все  було в межах закону. Якщо склалася така ситуація, то самі розумієте - без коментарів.




 
0
0
вчера
11:02
#6
Ответить Цитировать