office@stroytehnadzor.com.ua stroytehnadzor.ua@gmail.com
Форум

Розрахунок суми технічного нагляду

Олексій :
Доброго дня, допоможіть будь ласка знайти відповіді на декілька питань:
В 2018році підприємством, яке надає послуги з технічного нагляду  після 01.06.2018р. було укладено низку договорів з технагляду на 2,5% від вартості БМР згідно зведеного розрахунку ( підсумок глав 1-9 ) проектно-кошторисної документації.
Проектно-кошторисна документація на підставі якої велося будівництво була розроблена до набрання чинності Зміни № 2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», експертизу проекту було виконано також до набрання нею чинності.
Питання: Чи мало право підприємство укладати договір з технагляду на 2,5%?  Чи є роз’яснення щодо застосування Зміни № 2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в конкретному випадку?
Заздалегідь вам вдячні.
0
0
16 апр 2019 08:31
#1
Ответить Цитировать
Ростислав :
1. 2,5% - то служба замовника...., включяючи технагляд - максимум 2,125%, або 1,5%, якщо передбачені сертифіковано-кваліфіковані консультанти(до5%)...
2. В ЗКРВБ скільки 2,5%!?, то технагляд чи служба замовника...!!!????
3.  А шо говорить ГІП чи ГАП чиї підписи і печатки мають бути під ЗКРВБ,,,!!!???________))))))))
4. Обєкт бюджетний, чи ні...!!!????
0
0
16 апр 2019 17:00
#2
Ответить Цитировать
Ростислав :
а шо говорить ІТН!?
хтось, хоч якось аргументує.!?
чи всім по....!?
0
0
16 апр 2019 17:17
#3
Ответить Цитировать
Олексій :
1. В ЗКРВБ - 2,5%
2.Технічний нагляд
3. Обєкт бюджетний
4. Проектно кошторисну документації розроблено в грудні 2017року
5. Експертиза проекту виконана в грудні 2017р.
6. Договори на технагляд було укладено після 01.06.2018р.
7. Зміна № 2 ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013р." Правила визначення вартості будівництва" (далі Зміна) набрало чиність з 01.06.2018р. згідно наказу № 102 від 16.04.2018р. ДП "УкрНДНЦ"
8. Зміною № 2 передбачено на здійснення технічного нагляду як правило в розмірі до 1,5%
Питання: Чи мало право підприємство укладати договір на 2,125% після набрання чиності Зміни № 2 та чим це обумовлено, якщо мало право?
0
0
16 апр 2019 17:32
#4
Ответить Цитировать
Олексій :
а шо говорить ІТН!?
хтось, хоч якось аргументує.!?
чи всім по....!?

ІТН аргументує тим що, проект виконано до набрання чиності Зміни, але не має чим це підтвердити!
0
0
16 апр 2019 17:37
#5
Ответить Цитировать
Ростислав :
думаю, що мало право на 2,125 після експертизи, а тчніше після затвердження замовником ПД, яка пройшла експертизу...
закон зворотньої дії немає....
я б ІТН не платив би більше 2,125, і то частину з 2,125, я заплатив би після введення в експлуатацію...
0
0
16 апр 2019 17:42
#6
Ответить Цитировать
Ростислав :
1,5, коли є консультанти..., коли немає - 2,5 - і то - то СлЗамовника, а технагляд - то технагляд....
0
0
16 апр 2019 17:44
#7
Ответить Цитировать
Олексій :
Чи є документи , які б це питання розяснили? Можливо розяснення Мінрегіону?
0
0
16 апр 2019 17:48
#8
Ответить Цитировать
Ростислав :
я ж висилав...!!!
на це питання ГАП/ГІП, ІТН якісь відповіді дали...!!!?????
0
0
16 апр 2019 17:51
#9
Ответить Цитировать
Олексій :
Вибачаюсь, але я нічого не отримав!( Будь ласка продублюйте!
0
0
16 апр 2019 17:55
#10
Ответить Цитировать
Ростислав :
на пошту кинув
0
0
16 апр 2019 18:00
#11
Ответить Цитировать
Олексій :
Дуже вдячний! Але питання все таки залишаєтьсявідкритим!
Зміна 2 не дозволяє брати за технагляд більше 1,5%  пісял 01.06.2018р.
0
0
16 апр 2019 18:04
#12
Ответить Цитировать
Олексій :
В мене низка договорів технагляду укладених після 01.06.2018р. на 2,125%
У замовника відбулася перевірка КРУ, згідно з результатами якої мене зобовязовують в добровільному порядку повернути зайвоспленя кошти згідно зміни 2
0
0
16 апр 2019 18:08
#13
Ответить Цитировать
Ростислав :
якщо 2,5 до погодили до зміни, то можна...
я про пд з  експертизою....,та відповідно до 903 постанови тн здійснюється відповідно до пд..., а зміна/закон зворотньої дії  немає....
юрист пілтвердить...
головне не заплатіть більше 2,125, бо 2,5 - то забагато...
а якшо можете/переживаєте, то не платіть їм більше 1,5.
хай доводять, шо 2,125 - не є порушенням зміни....

кактотак....
хай трохи пошивеляця...)
0
0
16 апр 2019 18:10
#14
Ответить Цитировать
Олексій :
Я представник Виконавця можна сказати ІТН і в мене на підставі результаті КРУ хочуть забрати зайвосплачені кошти, оскільки КРУ посилається на зміну 2 згідно якої 1,5%, а не 2,125%
0
0
16 апр 2019 18:16
#15
Ответить Цитировать
Олексій :
Наша позиція така, що проект та експертизу виконано до набрання чиності Зміни 2 так би мовити "Закон зворотньої сили не має"
Але КРУ стверджує, що після набрання чинності Зміни 2 необхідно було по цим проектам укласти договори на 1,5%
0
0
16 апр 2019 18:20
#16
Ответить Цитировать
Ростислав :
а кру вже вище конституції.!?
0
0
16 апр 2019 18:23
#17
Ответить Цитировать
Олексій :
Я Вам дуже вдячний за Вашу допомогу! 
0
0
16 апр 2019 18:27
#18
Ответить Цитировать
Ростислав :
треба підключати юристів, щоб вони доли відповідь крушнікам відповідно до законодавства....
0
0
16 апр 2019 18:27
#19
Ответить Цитировать
Олексій :
Чи є розяснення Мінрегіону щодо порядку застосування Зміни 2 чи щось подібне? 
0
0
16 апр 2019 18:29
#20
Ответить Цитировать
Ростислав :
треба підключати юристів, щоб вони доли відповідь крушнікам відповідно до законодавства....
0
0
16 апр 2019 18:32
#21
Ответить Цитировать
Алексей Спасалгусей :
Письмо Госстроя Украины от 04.10.2000 № 7/7-1010 
Об учете средств на содержание службы заказчика в инвесторской сметной документации. 
При составлении инвесторской сметной документации в главе 10 сводного сметного расчета учитываются средства на покрытие затрат по содержанию службы заказчика в размере 2,5 процентов от итога графы 8 глав 1-9 сводного сметного расчета. 
Использование указанных средств осуществляется на основании смет доходов и расходов, составленных и утвержденных в установленном порядке, пропорционально объемам выполненных работ. 
При этом затраты по выполнению функций заказчика в зависимости от этапов осуществления строительства усредненно разделяются: 
1)- подготовительно-организационный этап (выбор площадки строительства; составление договора на проведение проектно-изыскательских работ; предоставление исходных данных для проектирования; получение технических условий и архитектурно-планировочного задания и т.п.) - 15%; 
2)- осуществление строительно-монтажных работ (ведение технического надзора за строительством, уточнение объемов выполненных работ и проведение взаиморасчетов; обеспечение объектов строительства материалами и оборудованием поставки заказчика и т.п.) - 75%; 
3)- введение объектов в эксплуатацию (осуществление контроля и технического надзора за своевременным выполнением пусконаладочных работ; определение балансовой стоимости объекта; участие в работе рабочей и приемной комиссии по приемке законченного строительством объекта и т.п.) - 10%. 
С выходом данного письма письмо Госкомградостроительства от 16.10.96 № 6/399 утрачивает силу. 


Председатель Комитета В.Н.Гусаков 

2,5 х 0,75 = 1,875
если не ведете пункт 1 и пункт 3 то 1,875%, а если ведете, то принимайте коефициент.
0
0
18 апр 2019 20:42
#22
Ответить Цитировать
Алексей Спасалгусей :
уже дошло до того, что условия ставит казначейство,1,5% и не больше. Суют постанову и говорят что все дураки кроме них.
0
0
25 июн 2019 18:30
#23
Ответить Цитировать
Костянтин :
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-
комунального господарства України розглянуло Ваше електронне звернення від
19.01.2019 щодо витрат, пов’язаних з утриманням служби замовника та
здійсненням технічного нагляду, і з питань компетенції роз’яснює.
Відповідно до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості
будівництва» до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7)
зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР) включаються
кошти на утримання служби замовника (у тому числі кошти на здійснення
технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5% від підсумку
глав 1 – 9, графа 7 ЗКР. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів
технічного нагляду з покладенням на них окремих функцій замовника
будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби
замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання
служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного
нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%).
Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта
архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
11.07.2007 № 903, визначені функції спеціалістів технічного нагляду.
У разі якщо на спеціалістів технічного нагляду покладені інші функції, не
передбачені вказаним Порядком, зокрема, функції замовника, у цьому випадку
кошти на виконання спеціалістами таких функцій уточнюються на підставі
обгрунтовуючих розрахунків в межах витрат на утримання служби замовника (в
межах 2,5 відсотків).
Т.в.о. державного секретаря І. КОРХОВИЙ
0
0
29 фев 2020 23:03
#24
Ответить Цитировать